Meer items laden
 Je hebt het einde bereikt, probeer je zoekterm te verfijnen als je niet het gewenste resultaat hebt gevonden.
 Sorry, er zijn geen resultaten gevonden op deze zoekterm
Logo Imagro 30 jaar Imagro logo
Zoeken
Strategie

Strategie

Visievorming

Laat zien wat jouw organisatie drijft. Net als een kompas geeft een visie richting. Naar welke toekomstdroom wijst dat van jou? Samen met jou bepalen we de juiste aanpak voor jouw visievraagstuk. Immers, zonder stip aan de horizon staat de wind altijd verkeerd. Benieuwd hoe we dit aanpakken? Zie case idverde - strategievorming van onderaf en Sustainable Urban Delta - Nederland, de groenste stad van de wereld

Positionering

Positioneren is als darten. Je moet jouw bulls-eye bepalen - en die raken! Met een scherpe positionering laat je duidelijk zien wat jouw organisatie, product, gebied of persoon uniek maakt. Dat betekent 'kiezen om gekozen te worden, want zonder kiezen blijf je kauwen': wie niet kiest, heeft geen duidelijk onderscheidend vermogen. En dus geen sterk merk. We helpen je graag aan een schot-in-de-roos-positionering! Benieuwd hoe we dit aanpakken? Zie case Van suikergigant naar groenste bietenverwerker

Marketing en communicatie

Marketing en communicatie zijn onlosmakelijk verbonden. Ze versterken elkaar, spelen tikkertje en geven je organisatie focus. We werken graag samen met jou toe naar de meest passende marketing- en/of communicatiestrategie om jouw doelen te bereiken. Benieuwd hoe we dit aanpakken? Zie case Nationaal Groenfonds - Perspectief voor verduurzamingsplannen.

Business ontwikkeling

De 5e industriële revolutie vraagt om systeemveranderingen. Veranderingen die nieuwe initiatieven aanzwengelen. Start-ups schieten als paddenstoelen uit de grond, grote bedrijven sluiten hun deuren en kleine initiatieven doorbreken de status quo. Is jouw businessmodel Future Proof? Hoe ben jij hierop voorbereid? We denken graag met je mee! Benieuwd hoe we dit aanpakken? Zie case Dutch Dairy Challenge - Samen werken aan verduurzaming van de sector

Trend- en markt insights

We leven in het heden, maar beslissen vandaag al voor morgen. Een toekomst die nog onbekend is, maar waarin verandering een constante factor is. Ontwikkelingen nauwlettend in de gaten te houden, stelt ons in staat om mee te bewegen met de veranderende wereld. Benieuwd hoe we dit aanpakken? Zie case Limburgse Land- en Tuinbouw Bond - Verduurzaming van de landbouw

Strategie
Programmabureau KRW-DHZ

Actie in de Taxi!

Planet Beet: een experience vol verwondering

Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie

Verduurzaming van de agrofoodketen versnellen

Dutch Dairy Challenge

Samen werken aan verduurzaming van de melkveesector

Vereniging Nederlandse Gemeenten

Toekomstfilm 'Nederlandse gemeenten in 2040'

Groenpact

Groene Persona’s voor een Leven Lang Ontwikkelen

Provincie Noord-Brabant

Drie gezonde levensjaren erbij voor iedere Brabander

Saint-Gobain Cultilene

Een nieuwe identiteit - where impact begins

Nationaal Groenfonds

Perspectief voor verduurzamingsplannen

Producenten Organisatie Veehouderij

Welzijnscheck voor varkens