Blue Food Centrum Wieringen op de Grüne Woche
Op de Grüne Woche, dé jaarlijkse internationale land-tuinbouw en voedingsbeurs in Berlijn, staat de Wieringer garnalenkroket in de schijnwerpers. Als innovatief én iconisch streekproduct staat de kroket symbool voor Blue Food Wieringen in het Nederlands paviljoen.
Onder het thema ‘Farming the future’ presenteren alle 12 provincies hier een innovatief streekproduct. In opdracht van de Gemeente Hollands Kroon is Imagro onder leiding van Ellen Kraus voor de Provincie Noord-Holland betrokken bij de ontwikkeling van de communicatie en middelen op de Grüne Woche: van 3D garnalenkroket tot creatieve flyer.
Ook is onze collega Martin Scholten als kwartiermaker visserij actief betrokken bij de ontwikkeling en het op de kaart zetten van Blue Food Centrum Wieringen. Wieringen is één van de laatste visserijhavens in ons land waar de hele keten van de visserij nog functioneert. Met het opstarten van het Blue Food Centrum ontmoet handel hier de aanvoer, en kan het publiek ervan genieten.
Zeg je Blue Food, dan zeg je Wieringen!
Met dank aan onze collega’s: Martin, Marèl, Bram en Joost.
Meer weten over het Blue Food Centrum Wieringen? Klik dan hier.
Deel dit artikel
Meld je aan voor onze I-mailing
In onze I-mailing houden we je periodiek op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij Imagro. Nieuwe projecten, inspirerende blogs, openstaande vacatures én andere leuke weetjes. Vul je gegevens in wanneer je de I-mailing wil ontvangen.