Geschreven door Bea Wellen
Meer weten over deze case?
Denkavit is al ruim 60 jaar specialist op het gebied van jongdiervoeding en een gewaardeerde speler in de mengvoederindustrie. In eerste instantie vroeg Denkavit ons om enkele communicatiemiddelen te gaan vernieuwen. Voordat wij hiermee aan de slag gingen, werd al snel duidelijk dat er meer nodig was om een sterke corporate identiteit neer te kunnen zetten. Het resultaat: een restyle van het logo en een unieke en opvallende corporate uitstraling.
De nieuwe huisstijl hebben we doorgevoerd in vele communicatie-uitingen, zoals o.a. stands voor nationale- en internationale vakbeurzen, de website en het packaging design. Een nieuwe corporate uitstraling die naadloos past bij het internationale en innovatieve karakter van Denkavit. Kortom; een nieuwe jas, die past!
‘Met Denkavit werken we echt samen in co-creatie. De grote betrokkenheid van de klant én het feit dat we het creatieve proces samen doorleven zorgt voor optimaal resultaat. Samen kijken we integraal naar de hele communicatie. Zo bouwen we een sterke identiteit voor dit mooie, innovatieve merk dat staat voor topkwaliteit in ‘young animal nutrition’. Het resultaat; daar ben ik trots op!’