Meer items laden
 Je hebt het einde bereikt, probeer je zoekterm te verfijnen als je niet het gewenste resultaat hebt gevonden.
 Sorry, er zijn geen resultaten gevonden op deze zoekterm
Logo Imagro 30 jaar Imagro logo
Zoeken
GreenV

GreenV, Building Thriving Businesses

Het begint met een vraag; “Help ons aan een stevige positionering en identiteit.”

Een positionering die ruim genoeg is zodat deze toekomstproof is om onze ‘buy&build strategie verder door te zetten. Daarbij is het essentieel dat de identiteit van onze dochters overeind blijft. GreenV is een sterke cluster voor tuinbouwtechnologie voor integrale oplossingen wereldwijd, en hangt als een paraplu boven onze groep van individuele bedrijven; Stolze, Prins, Group, HT Verboom, Prins USA, Voshol, JV Energy Soolutions, Green Simplicity, Apex Greenhouses en GreenV Mexico.

Met het MT van GreenV en de directies van de dochterondernemingen pelden we de positionering  af naar de unieke kenmerken en het onderscheidend vermogen van GreenV. Dit vormde de pit die samen met de missie en visie de basis voor de ontwikkeling van het logo en de huisstijl vormde; krachtig, no-nonsense en ondernemend.

Deze huisstijl hebben we doorontwikkeld naar verschillende middelen, en uiteindelijk ook naar een website en een concept voor de GreenTech. Op de beurs stonden de dochters als individuele bedrijven, maar toch duidelijk herkenbaar als onderdeel van GreenV.

 

" Fantastisch om een merk te mogen creëren en lanceren dat direct zo veel impact heeft omdat de dochterondernemingen zich stuk voor stuk al bewezen hebben in de tuinbouw."

 


Benieuwd wat storytelling kan betekenen voor jouw strategie, merk of product? Neem dan contact op met Judith van Heck

Geschreven door Judith van Heck

Meer weten over deze case?

Neem contact met mij op

Ontmoet het team

Elke
Jeroen
Judith
Mike
Patricia

Ook interessant

Burgerparticipatie-traject

Een blue zone aan de oevers van de Maas in Afferden en Vierlingsbeek

Het participatieplan Regionaal Landschap De Maasduinen

Een verantwoordelijke samenleving plant bomen, waarvan ze zelf niet meer in de schaduw zal zitten.

I-Grow Paviljoen

Zo laten we zien dat Nederland leidend is in high-tech tuinbouw

Eikpunt Limburg

Verbindende eikpunten: recreatie en toerisme in Noord-Limburg

FrieslandCampina

Complete communicatie over complexe materie

Cosun

Cosun brengt haar strategie tot leven met verhalen

Programmabureau KRW-DHZ

Actie in de Taxi!

Cosun

Planet Beet: een experience vol verwondering

Het Ministerie van LNV

De Groene Vonk - Transformatie van de landbouw naar een duurzamer systeem

idverde

Gedragen strategie mét handvatten voor implementatie