Meer items laden
 Je hebt het einde bereikt, probeer je zoekterm te verfijnen als je niet het gewenste resultaat hebt gevonden.
 Sorry, er zijn geen resultaten gevonden op deze zoekterm
Logo Imagro

Judith van Heck

Communicatie • Concept • Strategie • Directie
Judith van Heck

We bevinden ons in een tijdperk van de permanente verandering. Het is een tijd die om reflectie, nieuw leiderschap en aanpassingsvermogen vraagt. Ik vind het een super interessante tijd. Er gebeurt veel en het gaat snel. Bewegingen top-down en bottom-up. Om het team van Imagro en onze opdrachtgevers door deze tijd te mogen begeleiden, geeft mij elke dag weer een overdosis energie. 

In deze snel veranderende wereld is mijn persoonlijke drijfveer helder: een duurzaam voedselsysteem en een gezonde leefomgeving aanjagen. Het is een complex vraagstuk. Een precair samenspel van landbouw, de natuur, energie, bodem en water, het klimaat en de gezondheid van mensen. Het vraagt om een integrale benadering en nieuwe perspectieven. Een nieuw evenwicht tussen ecologie, economie en de maatschappij.

Ik geloof dat het agrofood domein een positieve impact kan hebben op de grote maatschappelijke uitdagingen waar we voor staan. Maar dat vraagt wel om vernieuwing en verbetering. Om mensen met visie, creativiteit en daadkracht. Juist in die frontlinie wil ik samen met ons team, onze klanten en relaties het verschil maken met creatieve strategieën en strategische concepten.

Projecten en inspiratie die ik graag met je deel Bekijk alle cases

Een verantwoordelijke samenleving plant bomen, waarvan ze zelf niet meer in de schaduw zal zitten.

Het participatieplan Regionaal Landschap De Maasduinen

Zo laten we zien dat Nederland leidend is in high-tech tuinbouw

I-Grow Paviljoen

Building Thriving Businesses

GreenV

Community Indoor Farming Nederland

Greenport West-Holland

Toekomstfilm 'Nederlandse gemeenten in 2040'

Vereniging Nederlandse Gemeenten

Groene Persona’s voor een Leven Lang Ontwikkelen

Groenpact

Drie gezonde levensjaren erbij voor iedere Brabander

Provincie Noord-Brabant

Een nieuwe identiteit - where impact begins

Saint-Gobain Cultilene

∑-Grow paviljoen

World Horti Center

Van suikergigant naar groenste bietenverwerker

Cosun Beet Company

Op reis met Ter Laak Orchids

Ter Laak Orchids

Made in Meierijstad

Citymarketing campagne - Meierijstad

Fancom in 99 secondes

Corporate video | Fancom BV

Nederland, de groenste stad van de wereld

Sustainable Urban Delta

Hybride huisstijl raakt kern van organisatie

Priva

Duurzame Visie gevisualiseerd

Green Dragon Lake

De Peel maakt het in Brainport!

Strategische visie voor 8 Peelgemeenten