Meer items laden
 Je hebt het einde bereikt, probeer je zoekterm te verfijnen als je niet het gewenste resultaat hebt gevonden.
 Sorry, er zijn geen resultaten gevonden op deze zoekterm
Logo Imagro 30 jaar Imagro logo
Zoeken

Judith van Heck

Communicatie • Concept • Strategie • Directie
Judith van Heck

We bevinden ons in een tijdperk van de permanente verandering. Het is een tijd die om reflectie, nieuw leiderschap en aanpassingsvermogen vraagt. Ik vind het een super interessante tijd. Er gebeurt veel en het gaat snel. Bewegingen top-down en bottom-up. Om het team van Imagro en onze opdrachtgevers door deze tijd te mogen begeleiden, geeft mij elke dag weer een overdosis energie. 

In deze snel veranderende wereld is mijn persoonlijke drijfveer helder: een duurzaam voedselsysteem en een gezonde leefomgeving aanjagen. Het is een complex vraagstuk. Een precair samenspel van landbouw, de natuur, energie, bodem en water, het klimaat en de gezondheid van mensen. Het vraagt om een integrale benadering en nieuwe perspectieven. Een nieuw evenwicht tussen ecologie, economie en de maatschappij.

Ik geloof dat het agrofood domein een positieve impact kan hebben op de grote maatschappelijke uitdagingen waar we voor staan. Maar dat vraagt wel om vernieuwing en verbetering. Om mensen met visie, creativiteit en daadkracht. Juist in die frontlinie wil ik samen met ons team, onze klanten en relaties het verschil maken met creatieve strategieën en strategische concepten.

Projecten en inspiratie die ik graag met je deel Bekijk alle cases
Het participatieplan Regionaal Landschap De Maasduinen

Een verantwoordelijke samenleving plant bomen, waarvan ze zelf niet meer in de schaduw zal zitten.

I-Grow Paviljoen

Zo laten we zien dat Nederland leidend is in high-tech tuinbouw

GreenV

Building Thriving Businesses

Greenport West-Holland

Community Indoor Farming Nederland

Vereniging Nederlandse Gemeenten

Toekomstfilm 'Nederlandse gemeenten in 2040'

Groenpact

Groene Persona’s voor een Leven Lang Ontwikkelen

Provincie Noord-Brabant

Drie gezonde levensjaren erbij voor iedere Brabander

Saint-Gobain Cultilene

Een nieuwe identiteit - where impact begins

World Horti Center

∑-Grow paviljoen

Cosun Beet Company

Van suikergigant naar groenste bietenverwerker

Ter Laak Orchids

Op reis met Ter Laak Orchids

Citymarketing campagne - Meierijstad

Made in Meierijstad

Corporate video | Fancom BV

Fancom in 99 secondes

Sustainable Urban Delta

Nederland, de groenste stad van de wereld

Priva

Hybride huisstijl raakt kern van organisatie

Green Dragon Lake

Duurzame Visie gevisualiseerd

Strategische visie voor 8 Peelgemeenten

De Peel maakt het in Brainport!