Geschreven door Marieke Verspeek-Janssen
Meer weten over deze case?
Fancom is leidend in het verbeteren van stalprocessen voor varkenshouders, pluimveehouders en champignontelers. Imagro verbeeldde de kracht van Fancom in een internationale corporate film.
Door vernieuwing van stalprocessen (slimme klimaat-, voer- en biometrische systemen, sensoren en computers) verbetert Fancom de leefomgeving en het bedrijfsresultaat. Samen met de klant zochten we naar de meerwaarde van de producten van Fancom voor mens en dier. Op basis van deze inzichten hebben we de verhaallijn ontwikkeld. Deze film wordt ingezet door het hoofdkantoor en door het wereldwijde dealernetwerk.
‘Vandaag ging de rode loper uit en proostten we bij de filmpremière waarbij ik de video voor het eerst aan alle collega’s liet zien. Ik heb genoten van Imagro’s creativiteit en betrokkenheid. Het eindresultaat is een van de mooiste dingen die ik in de laatste jaren voor Fancom heb gemaakt.’
Anja Theeuwen, marketing en communicatie specialist bij Fancom.