Meer items laden
 Je hebt het einde bereikt, probeer je zoekterm te verfijnen als je niet het gewenste resultaat hebt gevonden.
 Sorry, er zijn geen resultaten gevonden op deze zoekterm
Logo Imagro 30 jaar Imagro logo
Zoeken

Paul Houtepen

Strategie • Concept • Executie
Paul Houtepen

Panta Rhei, bekend van Plato, moeten we omarmen om succes te creëren in food. De ontwikkeling van food in de Westerse wereld is een patroon van rivieren die overgaan in een delta. We zien steeds meer stromingen: producten & concepten en ook distributievarianten, steeds fijnmaziger. Soms juist vertragend alsof ze tegen een dam oplopen, dan weer versnellend als de weg vrij is: als na de early adopters ook de majority op het drijfvlot stapt.

Ik help bedrijven tailor made om vanuit een verkenning van hun stroomgebied een vaarplan te maken, bakens te markeren, het zeil te hijsen en mee te sjorren. Stilliggen kan niet, bijsturen zal vaak nodig zijn, bijvoorbeeld omdat weer of obstakels veranderlijk zijn.

Wat je krijgt is een ervaren zeiler die zijn sporen verdiend heeft op mooie merkboten, gepokt en gemazeld in vers, geleerd voor de wind te gaan met activatieplannen en de delta te doorgronden vanuit marktonderzoek: weten is meten. O ja het weerbericht: wind mee voor duurzaamheid & gezondheid. Maar dan moet je er wel goed voor gaan liggen!

Projecten en inspiratie die ik graag met je deel Bekijk alle cases
Burgerparticipatie-traject

Een blue zone aan de oevers van de Maas in Afferden en Vierlingsbeek

Cosun

Cosun brengt haar strategie tot leven met verhalen

Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie

Verduurzaming van de agrofoodketen versnellen

Cosun Beet Company

Van suikergigant naar groenste bietenverwerker

Stichting Milieukeur

Frisse websites voor een duurzame stichting

Waterschap de Dommel

Samenwerken voor meer biodiversiteit

Gemeente Leudal

Burgerparticipatie in tijden van corona

Fresh Mushroom Europe

Paddenstoelen jaarrond op je bord

Community building - Midden-Delfland

Innovatienetwerk Midden IN Delfland

Citymarketing campagne - Meierijstad

Made in Meierijstad

Corporate video | Fancom BV

Fancom in 99 secondes

Branding - Heldro IJs

Het witte goud uit Ottersum