Meer items laden
 Je hebt het einde bereikt, probeer je zoekterm te verfijnen als je niet het gewenste resultaat hebt gevonden.
 Sorry, er zijn geen resultaten gevonden op deze zoekterm
Logo Imagro 30 jaar Imagro logo
Zoeken

Cosun brengt haar strategie tot leven met verhalen

Cosun
Lees meer

Cosun brengt haar strategie tot leven met verhalen

Met de strategie Unlock25 wil Cosun de volledige potentie van gewassen benutten. Dit gebeurt op transparante en circulaire wijze. Ze zetten gewassen om in waardevolle plantaardige oplossingen voor huidige en toekomstige generaties. Cosun laat met verhalen zien waar ze mee bezig zijn. Deze verhalen zijn de bewijsvoering van de Unlock25 strategie.

Cosun en haar businessgroepen werken aan plantaardige en circulaire(voedings-)producten en ingrediënten. Met de kracht van verhalen brengen we dit, samen met de mensen achter deze innovaties en samenwerkingen, tot leven. We delen niet zomaar informatie, maar creëren de schatkaart naar het werk van Cosun. Dit zetten we zowel intern als extern in de spotlight.

We maken bovendien relevante content met en voor de doelgroepen van het concern. Dit zorgt voor meer zichtbaarheid en naamsbekendheid voor Cosun. De verhalen op de website en social media duiden maatschappelijke uitdagingen en de ambities van Cosun. De verhalen behandelen vier thema's: gezonde leefstijl, eiwittransitie, circulariteit en klimaat.

Rol Imagro

Als Imagro zijn we van A tot Z betrokken bij de uitvoering van dit doorlopende project. Daarvoor werken we nauw samen met Cosun en haar businessgroepen. Dit start bij het bepalen van de relevante thema’s en de bijbehorende businessgroep en Cosun-collega. In een interview vertelt deze collega vervolgens vol passie over het onderwerp.

Dit interview werken we uit tot een kernachtig artikel, en indien relevant ontwikkelen we ook het bijpassende communicatiemateriaal; van video of fotografie tot infographics.

Benieuwd wat storytelling kan betekenen voor jouw strategie, merk of product? Neem dan contact op met Annet Kersten.

Geschreven door Annet Kersten

Meer weten over deze case?

Neem contact met mij op

Ontmoet het team

Annet
Paul
Ruben

Ook interessant

Visserij Ontwikkel Plan

Een passende thuishaven voor een toekomstbestendige visserijsector

Dutch Dairy Challenge

Verduurzaming van de melkveehouderij

Burgerparticipatie-traject

Een blue zone aan de oevers van de Maas in Afferden en Vierlingsbeek

Het participatieplan Regionaal Landschap De Maasduinen

Een verantwoordelijke samenleving plant bomen, waarvan ze zelf niet meer in de schaduw zal zitten.

I-Grow Paviljoen

Zo laten we zien dat Nederland leidend is in high-tech tuinbouw

GreenV

Building Thriving Businesses

Eikpunt Limburg

Verbindende eikpunten: recreatie en toerisme in Noord-Limburg

FrieslandCampina

Complete communicatie over complexe materie

Programmabureau KRW-DHZ

Actie in de Taxi!

Cosun Beet Company

Planet Beet: een experience vol verwondering