Geschreven door Mike Otten
Meer weten over deze case?
“De corporate identity ontwikkelen voor Priva betekent de identiteit van Priva eigen maken. Niet begrijpen wat ze willen gaan doen, maar voelen welke drive en overtuiging in de organisatie zit. Het DNA ontrafelen en opnieuw opbouwen en laten aansluiten bij het Priva van morgen. Een geweldig proces, dat we samen met een geweldig team hebben mogen ontwikkelen.”
"Het DNA ontrafelen en opnieuw opbouwen en laten aansluiten bij het Priva van morgen."
Vernieuwend maar ook met een duidelijke referentie naar het oude. Vertrouwd maar ook weer een stap verder. Het is meer dan een logo met bijpassend kleurenpalet. Het is een uiting die staat voor alles wat Priva is en wil zijn. Imagro heeft de stijl neergezet. De kracht van de hybride stijl komt bij de implementatie pas daadwerkelijk tot uiting. Het design behoudt kracht en herkenbaarheid in elke uitingsvorm. De V en 'A' symboliseren de ‘connected’ gedachte.
Implementatie in co-creatie
De designafdeling van Priva verzorgt de implementatie van het design. Imagro is inspirator. Niet de traditionele huisstijlbewaker maar een partner in design. Samen werken we aan een herkenbare en onderscheidende signatuur voor Priva.
Priva creëert duurzame oplossingen voor de groeiende vraag naar schaarse hulpbronnen als energie en water door met zorg voor welzijn te streven naar optimaal rendement. Onze kijk op de wereld is ons bestaansrecht. Priva is leidend in het ontwikkelen en produceren van technologie om op vernieuwende wijze omgevingscondities te besturen in de tuinbouw en gebouwde omgeving. Samen met lokale partijen ontwikkelt Priva hoogwaardige oplossingen op het vlak van hardware, software en diensten.