Geschreven door Jeroen Caspers
Meer weten over deze case?
De Limburgse Land- en Tuinbouwbond zag haar 125 jarig jubileum als het moment om vooruit te blikken. Dat deed deze belangenbehartiger met het Kompas 2030. Imagro dacht mee over de vorm en de inhoud van dit kompas en tekende voor de vormgeving en online vertaling. “Imagro was voor ons een fijne en kundige sparringpartner gedurende het hele proces. De combinatie van creativiteit, kennis over de sector en out of the box-mentaliteit was voor ons uitermate waardevol,” aldus Bart Bosters, communicatieadviseur bij de LLTB.
Imagro werd gevraagd om mee te werken aan een tool ter ondersteuning van gesprekken van de LLTB over de dilemma’s die Limburgse ondernemers ervaren bij verduurzaming van de landbouw. Bosters: “Samen kwamen we uiteindelijk tot een uitgebreid online tool, een 52 pagina’s tellende brochure en een poster die bij 2.000 leden in de bus viel samen met Nieuwe Oogst.”