Geschreven door Marèl Vermeer - Scheenloop
Meer weten over deze case?
Evers Specials ontwikkelde zich de afgelopen jaren tot de grootste taugéspecialist van Europa. Dit lukte dankzij hun nuchterheid en wil om altijd voorop te lopen. Imagro stelde samen met Evers Specials een toekomstbestendige positionering vast. Deze hebben wij vervolgens vertaald naar een vernieuwde corporate identity.
Tijdens de positioneringssessies met Evers Specials kwam het DNA van het bedrijf al snel boven water: de medewerkers van Evers Specials zijn continu op zoek naar nieuwe oplossingen en samenwerkingen. Ze doen er alles aan om te helpen en hebben een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ze durven buiten de gebaande paden te treden en te experimenteren. En ze gaan geen uitdaging uit de weg. Sterker nog; ze genieten van uitdagingen. Het zijn echte pioniers. En ze willen taugé op het boodschappenlijstje krijgen! Iedere dag!
De door ons gekozen frisse blauwe kleur en robuuste vormen sluiten perfect aan bij het karakter van Evers Specials. Daarnaast zijn we erin geslaagd de schoonheid en eenvoud van dit bijzondere product te vertalen naar sprekende huisstijlbeelden. Met deze nieuwe identiteit is Evers Specials klaar om betekenisvol te zijn in de toekomstige, wereldwijde taugémarkt.