Geschreven door Roger Engelberts
Meer weten over deze case?
Bedenk een ijzersterke campagne die toeristen naar Maasduinen laat komen. Dat was de vraag van het toeristisch platform Maasduinen-Venlo, een groep van 170 ondernemers. Samen met Spiegel crossmedia communicatie ontwikkelde Imagro de campagne: Waar ben je?
Hoe Imagro en Spiegel de Maasduinen op de kaart zetten?
Door een campagne te bouwen op de ‘brandkey’: één beeld dat direct de unieke aantrekkelijkheid laat zien. De brandkey van Maasduinen: verrassend dichtbij.
Door het exotische uiterlijk van de Maasduinen, wanen bezoekers zich er in het buitenland! Vergeet Thailand, Frankrijk, Oostenrijk, want in de Maasduinen krijg je hetzelfde gevoel. Je vraagt je af.. Waar ben je?
Imagro ontwikkelde de strategie, Spiegel ontwierp de content en communicatie-uitingen.
Toeristen, bewoners, ondernemers… met events, radio-spots, storytelling, social media, billboards werd de Waar ben je?-campagne breed opgepakt en gedragen. En de toeristen? Die weten nu de weg naar Maasduinen zéker te vinden!
Ook benieuwd naar Maasduinen? Bekijk www.maasduinen.nl voor meer informatie.